Katon Klikkaa mua ja mietin, miten sarjoissa ja elokuvissa naiset (ja toiset ihan oikeassakin elämässä) tulevat tosta vaan raskaaksi. Joko puolelta tulvii vauva uutisia. Jotenkin olen päässyt sen yli, että romahtaisin jokaisen vauvakuvan tai uutisen jälkeen.

Me päätettiin keväällä lykätä vielä tutkimuksiin menoa. Kaksi viimeisintä kesää on mennyt surressa ja stressatessa, joten päätettiin tää kesä nauttia ja relata. Se ahdisti mua aluksi. Vaatimalla vaadin tutkimusaikojen varaamista, jotta saataisiin jotain vastauksia ja tietoa meidän tilanteesta. Olin myös pettynyt, ettei mies haluakkaan muka lasta mun kanssa. Mutta olen kyllä ymmärtänyt tän jutun nyt, että parempi just nyt näin. Nautitaan kesästä ja toisistamme.

Mun kierto on heitellyt miten sattuu. Toissa kierrossa tein vissiin viisi raskaustestiä, kun menkat oli myöhässä viikon. Siis viikon. Huoh. No siinä oli mummon kuolemat ja taloudellisia huolia ja kaikkea. Että kai laitoin sen stressin piikkiin. Vaikka olen myös sataprosenttisen varma, että vika on mussa. En tunne ovulaatioita ja noi kierrot..

Viikon päästä jäädään kesälomalle. Tähän asti niillä lomilla on ollut huono karma ja aina on sattunut jotain ikävää. Nyt mennään rohkein mielin ja on tehty pieniä lomasuunnitelmiakin. Muuten lomalla aion nukkua päikkäreitä pihekeinussa ja puuhastella puutarhassa. Tää talo näyttää parhaita puoliaan just nyt! Olen onnellinen. Voi vitsi, ekan kerran puoleen vuoteen mä olen hehkunut ja hihkunut onnesta. Uuden elämän ensimmäiset lehdet. Ihan varmasti vaikeudet kasvattaa ja opettaa suhtautumaan elämään uusin tavoin!

Ihanaa kesää, aurinkoa ja valoa kaikille kanssa sisarille!